Van harte welkom in het Politiek Café!

Schermafbeelding 2023-10-16 200149.pngwoensdag 08 november 2023 09:31

We willen je van harte uitnodigen voor een nieuw politiekcafé op 16 november. Deze bijeenkomst is een gelegenheid voor ons om samen door te praten over cruciale politieke kwesties die van invloed zijn op ons land en onze gemeenschap.

Heb je al een uitgesproken mening over politieke onderwerpen of ben je daar nog zoekende in? In beide gevallen heten wij je van harte welkom! We zullen de avond een interactieve invulling geven waar ruimte is voor gesprek en debat in een gezellige setting. Ook willen wij proberen om Den Haag een beetje dichter naar het Westerkwartier toe te brengen. In hoeverre is het beleid dat daar gemaakt wordt interessant voor ons in de regio en welke invloed hebben wij zelf als inwoners en gemeenteraad? Deze vragen en meer zullen centraal komen te staan.

Ook jouw eigen inbreng wordt op prijs gesteld! Via onderstaand formulier kun je een politiek gesprekonderwerp aandragen en overige vragen stellen. Je kunt zowel de link als de QR-Code gebruiken.

Schermafbeelding 2023-10-16 201720

Uiteraard kun je je vragen ook via de mail stellen:
han.vanderkrieke@gemeenteraad.westerkwartier.nl

Wij hopen je op 16 november te zien en te spreken in Barnie’s, Leek!
Adres: Tolberterstraat 12 Leek. Aanvang 19.45 uur.